понедельник, 15 декабря 2008 г.

ülesanne 8

Mina olen Mart, aga minu pinginaabri nimi on Viktor. Viktoriga istun ma ühes pingis juba kolmandat aastat. Me tegeleme mõlemad spordiga. Mart mängib korvpalli, aga mina teen kergejõustikku. Me käime koos trennis ja võistlustel. Vahel me tülitseme pisut, aga lepime jälle kohe ära. Mardile ei meeldi esimeses pingis istuda. Mina aga ei taha istuda viimases pingis. Olen Mardiga nõus, et esimeses pingis istuvad memmekad, aga viimases pingis on igav. Nii me siis istumegi kolmandas pingis.
2
- Сидеть за одной партой- ühes pingis istuma
- Заниматься спортом-sporti teha
- Заниматься легкой атлетикой- kergejõustikku tegima
- Бывает скучно-on igav
- Быть согласным- olema nõus
- Иногда- vahel
- Мириться- leppida
- Ссориться tülitseda
3
ASEMMEMK LAHEV memmekas vahel-маменькин сынок
KITUJEGEKÕRS-kergejõustik-лёгкая отлетика
TAMETÜSIL PALIMEP-tülitsema leppima- сориться мириться
TAMEGELE- tegelema-заниматься

Комментариев нет: